Taksici’yi istediği yoldan gitmediği için öldürmüş

 


Kartal’da trafik kazası suç duyurusu üstüne vaka yerine giden polis ekipleri tarafınca boğazı kesilerek öldürülmüş olarak bulunan taksi şoförü Fatih Uçar(32)’ın katil zanlısı şüpheli Ömer G.(27), polis tarafınca yakalandı. Şüphelinin üstünde vaka esnasında giydirilmiş olduğu kanlı pantolon bulunmuş olduğu açıklandı. Şüphelinin kendisini yakalayan polislere “İstediğim yoldan gitmeyince sinirlenip boğazını kestim” söylediği açıklandı.


‘KAZA’ DİYE GİDEN EKİPLER CİNAYETLE KARŞILAŞMIŞTI


Kartal, Özgürlük mahallesi, Selen sokak üstünde 29 Aralık 2015 tarihinde meydana gelen vakada, bir kaza suç duyurusu üstüne vaka yerine giden polis ekipleri kaza yapmış bir taksi ile karşılaştı. Meydana getirilen incelemede direksiyonda kanlar içinde bulunan sürücü Fatih Uçar’ın boğazı kesilerek öldürülmüş olduğu belirlendi.


POLİS TAKSİMETRE AÇIP YAKALADI


Katliam Yazıhane Amirliği tarafınca vakayla ilgili başlatılan soruşturmada polis, taksimetrenin yazdığı 14 liralık fiyatı baz alarak, şüphelinin araca binmiş olabileceği bölgeleri tespit etti. Bu yerlerde meydana getirilen güvenlik kamera görüntüleri incelenerek şüphelinin eşkali belirlendi. Polisin yapmış olduğu sokak emek vermesi sonucu şüphelinin Ömer G., olduğu tespit edildi. Polis ilkin şüphelinin ağabeyine ulaşırken, gidebileceği yerlerde tedbir aldı. Bugün bir arkadaşının yanına gelen Ömer G., polis tarafınca yakalandı.


“İSTEDİĞİM YOLDAN GİTMEDİĞİ İÇİN ÖLDÜRDÜM”


Şüpheli Ömer G’nin kendisini yakalayan polislere “Taksiye binince ona gideceği yolları tanım etmeye başladım. Bana kızarak ben gideceğim yolu bilirim diye yanıt verince sinirlendim. Boğazını kestim.” söylediği öğrenildi. Polis yapmış olduğu araştırmada şüphelinin yakalandığı sırada üstündeki bulunan pantolonun, vaka esnasında giydirilmiş olduğu pantolon bulunduğunu belirledi. Pantolonun üstünde kan lekeleri bulunmuş olduğu öğrenildi.


Şüphelinin sorgusu Asayiş Şube Müdürlüğü’nde sürüyor.


DHA


Haber Kaynağı: Sözcü



Taksici’yi istediği yoldan gitmediği için öldürmüş
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder