Giresun Valisi, üvey annesini evden atıyor!

Asuman ARANCA


Şahinaz Karahan (62), 1993 senesinde Giresun Valisi Hasan Karahan’ın babası Nazif Karahan ile evliliğe ilk adımını attı. Nazif Karahan, eşiyle evlenmeden 2 ay ilkin evini oğlu Hasan Karahan’ın üstüne yapmış oldu sadece çift 22 senelik birliktelikleri süresince Ankara Dikmen’deki bu evde yaşadı. 2006 senesinde böbrek ve akciğerlerinden rahatsızlanan Nazif Karahan, 8 yıl devam eden tedavi sürecinin sonunda Mayıs 2014’te vefat etti. İddiaya gore Şahinaz Karahan, eşinin ölümünden 3 hafta sonrasında üvey oğlu Giresun Valisi Hasan Karahan’ın avukatından kendisine gelen bir telefonla adeta şok geçirdi. Valinin avukatı, Şahinaz Karahan’dan evi boşaltmasını aksi halde dava açacaklarını söylemiş oldu.

Şahinaz Karahan, kira ödeyecek gücü olmadığından evden çıkmayınca Vali Karahan avukatı vasıtasıyla mahkemeye başvurdu. Dava, tapu sahibi olması sebebiyle Vali Karahan lehine sonuçlandı. Vali Karahan’ın avukatı, üvey anne Şahinaz Karahan’a tebligat göndererek, 15 gün içinde evi boşaltmasını istedi.


‘KİRA ÖDEYECEK GÜCÜM YOK’


Evden çıkması için 1 hafta süresi kalan üvey anne Karahan ise “Kira ödeyecek gücü olmadığını” belirterek gözyaşı döktü. Şahinaz Karahan şunları söylemiş oldu: “Eşim evlenmeden ilkin bana, ‘Bir evim bir de emekli maaşım var’ dedi. Sonradan öğrendim ki evlenmeden ilkin evini oğlunun üstüne yapmış. 22 yılı birlikte geçirdik. Evliliğimizin son 8 yılını KOAH ve böbrek hastalığı ile geçirdi. İyileşmesi için senelerce hastane hastane gezdirdim, tüm bakımlarını yaptım. Emekli maaşıyla geçinemediğimiz için bir taraftan çocuk bakıcılığı yaparak çalıştım. 22 yıl yaşadığımız bu eve de senelerdir harcama yaptım. Halen de masrafın kredisini ödüyorum. Bu yaştan sonrasında nereye giderim? Evi bana versinler demiyorum fakat ya taşınma harcaması ve kiramı ödesinler ya da ölene kadar oturmama izin versinler yeter.’’


 


Haber Kaynağı: Sözcü



Giresun Valisi, üvey annesini evden atıyor!
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder