Kuzu Sözcü’ye konuştu: “Yerimi gençlere bıraktım”

ANKARA-SÖZCÜ

TBMM’de 13 yıl süreyle Anayasa Komisyonu Başkanlığı icra eden ve bu dönem görevinden ayrılan AKP İstanbul milletvekili Burhan Kuzu ‘’Hocam devam et dediler fakat, ben artık yeter dedim, görevi gençlere bıraktım’’ dedi. SÖZCÜ’ye konuşan Kuzu, AKP’nin kurucuları içinde yer aldığını hatırlatarak şunları söylemiş oldu:;


‘’Ben 13 yıl Komisyon Başkanlığı yaptım. Tekrardan bu göreve aday da olmadım. Partim devam etmemi istedi fakat ben kabul etmedim. Hiçbir kırgınlığım, makam mevki beklentim de yok. Evimizdeki bulgudan falan da olmadım. Partinin kurcusuyum, benim bir ağarlığım var. Teklif ettiler, artık yeter dedim ve gençlerin önünü açmak istedim’’


Haber Kaynağı: Sözcü



Kuzu Sözcü’ye konuştu: “Yerimi gençlere bıraktım”
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder