CHP’li Purçu’nun twitter hesabı hacklendi

 


CHP İzmir Milletvekili Özcan Purçu’nun twitter hesabı hacklendi. Gizyazı değiştirilmediği için aynı hesabı kullanabilen Purçu, hesabından sövgü paylaşılması üstüne “Hücum altındayım, bilginize” notu paylaştı.


İzmir CHP’den Türkiye’nin ilk Roman milletvekili seçilen, TBMM Başkanlık Divanı Yazman Üyesi olan Özcan Purçu’nun ‘ @ozcanpurcu’ twitter hesabı hacklendi. Sövgü ve hakaret içerikli paylaşımlarda bulunulması üstüne harekete geçen Purçu, CHP’nin bilişimden görevli Genel Başkan Yardımcılığı’na problemi aktırdı. Gizyazı değiştirilmediği için hakaret ve küfürleri silerek aynı hesaptan paylaşımda bulunabilen Purçu, “Hesabım hacklenmiştir! Devamlı hücum altındayım. Hesabı yeniden almaya çalışıyoruz! Bilgilerinize” notunu, 18 bin takip edeni ile paylaştı. Purçu, DHA’ya yapmış olduğu açıklamada, “Şifreyi değiştirmediler. Ben de yazıyorum, onlar da yazıyor. Ben burada çalışmalarını emeğimi insanlarla paylaşıyorum. Türkiye’de bilişim suçlarıyla ilgili boşluklar var. Feysbuk’tan bana sövgü eden kişiyi buldum, dava açtım fakat ceza almadı fakat insanoğlu attıkları tweet yüzünden işinden oluyor, cezaevine giriyor. Bu ülkede yasalar kişilere nazaran değişiyor” dedi.


DHA


Haber Kaynağı: Sözcü



CHP’li Purçu’nun twitter hesabı hacklendi
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder