Roket Atar: Adımı değil ama, telefon numaramı değiştirmeyi düşünüyorum


BURSA, (DHA) – BURSA`da yaşayan tekstilci Roket Atar, adını ve soyadını öğrenen vatandaşlar tarafınca devamlı telefonla arandığını belirterek, "İsmimi değil fakat telefon numaramı değiştirmeyi düşünüyorum" dedi.

Merkez Yıldırım İlçesi`nde bebek tekstili üstüne üretim icra eden bir firmanın sahibi olan Roket Atar, isim ve soyisminden dolayı pek fazlaca garip vaka yaşadığını söylemiş oldu. İşi ile ilgili yapmış olduğu resmi yazışmalarda isim ve soyismini görenlerin şaşırdığını dile getiren Atar, adını babasının koyduğunu belirtti. Atar şunları söyledi:

"Rahmetli babam askerliğini çavuş olarak yapmış. Yeni gelen erlere roketatar dersi veriyormuş. Sevilmiş olduğu bir arkadaşı babama, `Oğlun olursa adını Roket koyar mısın, iyi mi olsa soyadınız da Atar` demiş. Babam o an için, `Olursa Roket adını veririm` diye cevaplamış. Peşinden ben doğuyorum ve babam da sözünü unutmuyor. Babam, 28 gün bu adı verip vermemeyi düşünmüş. Sonunda Nüfus Müdürü ile görüşmüş. Bu adı koyabileceğini öğrenince adım Roket olmuş." 

`ROKET ATAR`LA MI GÖRÜŞÜYORUM?`

Adı sebebiyle her gün fazlaca sayıda telefon aldığını ifade eden Atar sözlerini şu şekilde sürdürdü:
DHA


Haber Kaynağı: Sözcü



Roket Atar: Adımı değil ama, telefon numaramı değiştirmeyi düşünüyorum
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder