Arınç’tan canlı yayında Erdoğan bombası


Eski Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç CNN’de Taha Akyol’un Eğrisi Doğrusu programına katıldı. 


Bülent Arınç Cumhurbaşbakanı Erdoğan’ın  ”Dolmabahçe Mutabakatı”ndan daha evvel haberi bulunduğunu söylemiş oldu. Erdoğan, şimdiye kadar bu şekilde bir bilgiye haiz bulunduğunu kabul etmemişti.


Arınç Cumhurbaşbakanı Erdoğan’ın mutabakata ilişkin şunları söylemiş oldu:

“Dolmabahçe Mutabakatında okunan metin hükümetin önüne gelinmişti. Oturma düzenine kadar her şey kararlaştırılmıştı. Cumhurbaşkanının haberi bulunduğunu biliyorum tahmin ediyorum. Yalçın Akdoğan anında haberi bulunduğunu aktarmıştı.

Ben kendisiyle konuşmadım fakat Yalçın Akdoğan ve Mahir Ünal’ın haberdar ettiğini belirttiler. Bir ihtimal kendisine yeterince informasyon verilmemiş olabilir. Bu işlerde ben anı anına informasyon verilmeden yapılacağını tahmin etmiyorum. Bazı arkadaşlarımız hususi işlerini bile sorarken bu şekilde bir görüntüye girmeden ilkin sormuştur. Ben bu şekilde düşünüyorum.”


Çözüm süreci yarından tezi yok başlatılmalıdır.


Sakarya Üniversitesi’nden konferansa gidiyorum, tam mevzuya girmek üzereyiz sol tarafta bir AVM var, oldukça güzel bir mescidi var. Hanım da var yanımda, derhal gidelim dedim. Karşıladılar, tatlı ikram ettiler, çıktık. Belli bir haber kanalında itirafçı noktasında gelmiş bir zavallı tweet’ler atmış. Bülent Arınç’ın AVM’ye gitme sebebini FETÖ’nun özgü adamlarından birisidir, destek veriyor dedi. Soyadı Aslan da. Bu başka bir Aslan dediler, yaşamı rezalet birisi. Ben niye oraya girdim, niye Cuma namazını kıldım, örgüte destek diye oraya girdim diyor.


Bunlar türedi fakat emin olun, terbiye dürüst insanoğlu fazlaca fazla, bu durumlardan fazlaca şikayetçi.


Doğan gurubuyla ilgili fazlaca ciddi şeyler yazdılar. Aydın Doğan beyle bir şeyim yok. Özel hayatına saygı duyaırm, bir şey bilmiyorum. Mesut Yılmaz’la karşılaşmasından beri bazen eleştirmişimdir, olayın öyl eolmadığını kibarca anlatmıştır. Hakkında pek oldukça mevzuda yanlış düşündüğümü sonradan öğrenmiş birisiym.


Ben RTÜK’ten sorunluydum, bir sorun görmedim gösterim akışlarında. Selim Kiraz’ın başına tabanca dayanmış fotoğrafın yayınlanması fazlaca yanlış. Vicdanları fazlaca yaralayan, bir insanoğlunun seneler sonrasında bile bu fotoğrafa baktığında bile gözyaşı dökeceği bir fotoğraf. Doğan’ın başına bir bere geçirerek terör örgütü mensubuymuş benzer biçimde fotoraflarını yayınladılar, bu vicdansızlıktır. Sayın Cumhurbaşknımız da oldukça iyi bilirler. Ben 2009’dan sonrasında RTÜK’ten görevli oldum. Terör olaylarının yayınlanma biçimleriyle ilgili düşüncelerimiz var. Paniğe sevk ediyor diye uluslararsı camiada yayınlar iyi mi yapılıyor diye örneklerini aldık. Ikimiz de oldukça fena yapılıyor fakat iyi yapılıyor. Medya patronlarını çağrı edelim dedi o zamanki Başbakanı, şimdiki Cumhurbaşkanı. Ekim 2011’de, hafızamda tutuyorum. Hepimiz orada.


Oradakilerin hepsini temsilen Aydın Doğan konuştu: Hepsini kabul ediyoruz, ikimiz de terörle mücadeleyi destekleriz. Hassasiyetleri aynen uygulayacağız. Siz yönetmenlerle de bir konuşun, onlara da anlatsın, biz yönerge vereceğiz dedi. Doğan’a teşekkür etti Başbakan. Bana vazife verdi, bundan sonraki süreci sen götür diye. Bir toplantı için ricada bulundum. Gene tüm patronlar var. Turgay Ciner’le Vakit’dan kimse yoktu. Orada biz gene patronlara konuştuk, tamam dediler.


Tahir Elçi’ye oluşturulan davanın ayıp bulunduğunu düşünüyor, kesinlikle beraat verilecekti.


Paralel ile savaşım kapsamında oluşturulan o denli fazlaca dava var ki üstüme cübbeyi yeniden geçirmek isterim. Bunlar okuldan alınan öğretmenler, Bank Asya’ya para yatırdığı için silahlı terör örgütüne üye olmaktan yargılanıyor.


Kendi içimizde latife ediyoruz, bizi de bi yere kayyum yapsalar diye, parası da güzelmiş.


Akıllı ol, benim sözümü tut, sırtını sıvazlarım benzer biçimde. Bunların kim olduklarını azca fazlaca biliyoruz. Bugünkü görüşmelerimizden bile ne anlamlar çıkaracak akbabalar varmış. Hanımlarına bizim camiada ‘trolliçe’ diyorlar.


 


Haber Kaynağı: Sözcü



Arınç’tan canlı yayında Erdoğan bombası
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder