Davutoğlu`ndan `Saray` açıklaması: 2019 seçimlerine iyi hazırlanın, seçimi kazanın, siz oturun


Nursima KESKİN ANKARA, (DHA) – BAŞBAKAN Ahmet Davutoğlu TBMM Genel Kurulunda yapmış olduğu konuşmada Cumhurbaşkanlığı Sarayı`na meydana getirilen eleştirilerle ilgili olarak, "Külliyeyi tartışmaktansa 2019 seçimlerine niye hazırlanmıyorsunuz? 2019 seçimlerine iyi hazırlanın meydana çıkın, kazanın seçimi, orada siz oturun bu kadar kolay" dedi. 

Başbakan Ahmet Davutoğlu, 2016 yılı bütçe çalışmalarında hükümet adına izahat yapmış oldu. Başbakan Davutoğlu CHP genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Genel Kurul`da yapmış olduğu konuşmada hükümete ‘bunlar, bunlar, bunlar’ diye hitap ettiğini bunu kendisine yakıştıramadığını söyleyerek, "Bunlar söylediğin Türkiye Cumhuriyeti hükümeti. Ben kendisine bu konuşmam esnasında yalnız ana karşıcılık partisi lideri diye hitap edeceğim. Umut ederim ki bu ders olur. Sayın Kılıçdaroğlu Türkiye’yi kimin yöneteceğine millet karar verir. Millet size baktı bizlere baktı. Öteki partilere baktı bizlere baktı. Bu ülkeyi yönetim etse etse Ak Parti eder dedi" dedi. 

SİZ KURULTAY OYUNLARI OYNAMAYA DEVAM EDİN, BİZ ÜLKEYİ YÖNETMEYE DEVAM EDECEĞİZ 

Başbakan Davutoğlu CHP Grup Başkanvekilinin `Ak Parti’nin lideri kim?` diye sorduğunu hatırlatarak şunları söylemiş oldu: "Ak Parti siyasetinin 13 senelik başarı hikayesinin efsanevi kurucu lideri Recep Tayyip Erdoğan. 13 senelik genel başkanlık görevinden sonrasında, kurucu liderlikten sonrasında, parti liderliğini kendisinde ilk muhteşem kongremizde, bizde o şekilde sık sık kurultay olmaz, kongremizde onurla delegelerimizin tamamının oyunu alarak partimizin yeni lideri olarak seçildim. Ben partimin tüm delegelerinin oyları ile efsanevi bir liderden liderliği devraldım. Benim liderliğe gelişimde kaset oyunları olmadı, olmaz. Ben onurla bir vazife aldım, onurla yapıyorum, günü ulaştığında başka bir kardeşime onurla devredeceğim. Bizde azca kurultay yapılır, vakti ulaştığında yapılır. Hani Türkiye’yi biz yönetemiyoruz ya, iddiaya gore, 3 aylık verdiğimiz sözlerin iki ayında vaatlerimizin yüzde 82’sini, reformlarımızın yüzde 50’sini yaptık. 2 aydır CHP neyi tartışıyor? Acaba bu Meclisin ilk başkanı olan Gazi Mustafa Kemal Mustafa Kemal Atatürk’ün resmi bir odadan indi mi, inmedi mi? bunu tartışıyor. Siz kurultay oyunları oynamaya devam edin, biz ülkeyi yönetmeye devam edeceğiz." 

2019 SEÇİMLERİNE İYİ HAZIRLANIN, SEÇİMİ KAZANIN, SİZ OTURUN 
DHA


Haber Kaynağı: Sözcü



Davutoğlu`ndan `Saray` açıklaması: 2019 seçimlerine iyi hazırlanın, seçimi kazanın, siz oturun
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder