Oy kullanmak için dönüyorlar

Seçimde oylarını kullanmak için yurda dönüşler başladı. Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde Almanya’dan gelen Mualla Gönenç, “ Daha önceden planladım. Seçim için burada olmayı düşündüm. İzmir’e gidiyorum“ dedi.


İtalya’dan gelen Sait Bey ise “Bologna’dan geliyorum. Seçimi de göz önüne aldık. Sonuçta önemli bir seçim. Ertelenen bir seçimin devamı olarak gerçekleşen bir erken seçim bu. Biz de vatandaş olarak görevimizi yapıp, oy kullanacağız“ diye konuştu.

Bebeğiyle İtalya’dan gelen Dilek Taş da, “ Hem seçim hem aile ziyareti her ikisi için geldim. Ama seçim gelişim için önemli nedenlerden bir tanesi“ diye konuştu.


Murat ÇAKIR/İSTANBUL, (DHA)



Oy kullanmak için dönüyorlar
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder