Google, Yeni İşletim Sistemi mi Yapacak?


Google’ın tamamen yeni bir işletim sistemi meydana getireceği iddiaları gündeme geliyor. Şirketin, yeni işletim sisteminin yeni bir OS yaratabileceği dile getiriliyor.

Google‘ın bir süredir yeni bir işletim sistemi üzerinde çalışmalarını sürdürdüğü biliniyordu.


Şirketin, Chrome OS işletim sistem gerekliliklerini geliştirerek gerçekleştireceği belirtilen projenin planları gün yüzüne çıkmaya başladı.


“Fuschia” adındaki yeni işletim sistemine ilişkin ayrıntılar GitHub üzerinden yayınlandı.


Google Chrome Flash Desteğini Sonlandırıyor


Google Chrome, yakında alacağı güncelleme ile Flash içerikleri tamamen engelleyecek. HTML5…


Google’ın yeni os’u Android Police’de yer alan habere göre, yeni sisteme ilişkin bazı bilgiler GitHub üzerinden yayınlandı.


FreeRTOS, ThreadX ‘e benzer olarak IoT odaklı olacağı ifade edilen işletim sistemi yeni Magenta Kertel‘i kullanacak.


Yer alan bilgilerde ayrıca yeni işletim sisteminin tüm akıllı telefonlar ve masaüstü bilgisayar çözümlerine yönelik olarak tasarlanması bekleniyor.


Kendi kullanıcı arabirimini yaratmak için Dart ana programa dili ve Flutter desteğini kullanacak işletim sisteminin materyal tasarıma sahip olacağı dile getiriliyor.



Kaynaklar tüm bu bilgiler içerisinde, Google‘ın kesin olarak bu tip bir çalışmanın içerisinde yer alacağını belirtmekten kaçınıyorlar.


Google‘ın gittikçe bulanık hale gelen Android-Chrome OS arasındaki çizgiyi görmezden gelmek istemeyeceğinin ise altı çiziliyor.


Daha önceki süreçte Android ile T-Mobile birlikteliği Sidekick işletim sistemi üzerinde çalışmıştı.


Google Chrome Artık Daha Hızlı


Google’ın oldukça yaygın olan internet tarayıcısı Chrome’un, hataların giderildiği ve…


SDN – ShiftDelete.Net


Kaynak: ShiftDelete.Net


Haberin Devamı

Google, Yeni İşletim Sistemi mi Yapacak?
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder