Eyüp Belediyesi'nden Bosna'ya yardım

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, ilçe, kardeş şehri olan Bosna Hersek’in Brcko kentine su, ev eşyası, giysi, çocuk bezi gibi acil yardım malzemelerinin bulunduğu 7 yardım tırı gönderdi.


Eyüp Belediyesi Nikah Merkezi’nin önünden Haliç kıyısından hareket eden yardım tırlarını uğurlamaya, AK Parti İstanbul Milletvekili Hüseyin Bürge, Marmara Belediyeler Birliği Basın İletişim Koordinatörü Fatih Sanlav, Eyüp Belediye Başkan Yardımcıları, Bosna Sancak Derneği Başkanı Fuat Coşkun ile diğer ilgililer katıldı.


Açıklamada görüşlerine yer verilen AK Parti İstanbul Milletvekili Hüseyin Bürge, kısa sürede bu yardımları toplayarak, ihtiyaç sahiplerine ulaştıran Eyüp Belediyesi’ne teşekkür etti. Bürge, “Marmara Belediyeler Birliği’ne üye il ve ilçe belediyeleri, Bursa ve İstanbul Büyükşehir Belediyelerimiz daha ilk günden itibaren yardım konvoylarını gönderdi. Eyüp Sultan’ın mağrur ve mağdur Bosnalı kardeşlerimizin yüreğinde özel bir yeri olacak. Bu yardımlar, oradaki kardeşlerimize can suyu olacak” ifadelerini kullandı.


Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın da Eyüplülerin, sadece ülkede değil, dünyanın herhangi bir bölgesinde yaşanan afet ve felaketlerde destek olmak için büyük bir şevk ve heyecanla ellerinden geleni yaptığını anlattı.


Yardım malzemelerinin hazırlanmasında destek olan tüm Eyüplülere teşekkür eden Aydın, “Bu yardımları onları, ahirette hayır çelengi olarak karşılayacak. Allah hem ülkemizdeki hem Bosna’daki hem de diğer ülkelerdeki afet mağduru kardeşlerimizin yar ve yardımcısı olsun. Desteklerimiz her zaman devam edecek” görüşünü dile getirdi.


Kaynak: AA


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder