Saatin lideri ezber bozuyor

1971′den günümüze kadar süren 43 yıllık bir serüven.. Bu süreçte Türkiye’de lüks saat algısında ve hedef kitlede ne gibi değişimler oldu?


Saat, günümüzde yalnızca zamanı gösteren bir araç olarak algılanmıyor artık. Yıllar geçtikçe, tekstil dünyasının önemli moda tasarımcılarının da koleksiyonuna eklediği kol saatleri stilimizi bütünlediğimiz, şıklığımızı yansıttığımız bir parçamız haline geldi. Özellikle lüks saat markalarını ilgiyle takip eden iş dünyasının önemli isimleri, TAG Heuer ve Maurice Lacroix markalarımıza tutkuyla bağlılar. Özel günlerde de hediye tercihleri arasında saat, ilk sıralarda yerini alıyor. Sevdiklerinin hem değerli hem de yanından hiç ayırmayacağı bir hediye arayanların aklına gelen marka olmanın gururunu taşıyoruz.


Son yıllarda e-ticaret alanında en yüksek satışları gerçekleştiren firmaların başında yer aldığınızı öğrendik. Size göre, bu başarınızın sırrı nedir?


Güçlü markalarımız, geniş perakende ve bayii ağımız olduğu kadar son yıllarda satışın en yoğun olduğu internet kanalından da müşterilerimize artık ulaşabiliyoruz. www.saatvesaat.com.tr online satış sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizde hem satış esnasında hem de satış sonrasında müşterilerimizin yanı başındayız. Garanti kapsamında satın alma güvencesi dahilinde aradığınız saat ve aksesuarları kolayca satın alabilirsiniz. Online satış sitemizdeki canlı destek hizmetimiz de müşterilerimizin sorularına anında yanıt verdiği için markamızın güvenilirliği pekiştiriliyor. Şirket içinde de her zaman sistemli ve kurumsal çalışmaya, innovatif gelişmelere ve de ekip ruhuna öncelik verdiğimiz için her geçen gün büyümeye devam ediyoruz.


Hem premium marka olarak adlandırdığımız ürünlere hem de affordable luxury olarak adlandırdığımız kolay ulaşılabilir lüks marka saatlere sahip bir ürün gamınız var. Bu iki segmenti bir potada nasıl eritiyorsunuz?


Her markanın pazarlama iletişim çalışması hedef kitlelerine göre ayrı ayrı planlanıyor. Buna göre de özel dijital pazarlama stratejileriyle reklam ve iletişim departmanımızın desteğiyle projeler hazırlıyoruz. Kolay ulaşılabilir lüks marka ürünlerimizle ilgili olarak, online satış sitemizde kampanya ve bilgilendirmelerimiz yer alırken diğer bir taraftan da ziyaretçi sayıları yüksek ve Türkiye’nin premium web sitelerde reklamlarımız yayınlanıyor. Premium markalara özel olarak da müşterilerimize newsletter hizmeti sağlıyoruz. Böylece tüm hedef kitlelerimize göre farklı metodlar uyguluyoruz.


Çok güvenerek alışveriş yapılan bazı e-ticaret sitelerinde bile zaman zaman sahte ürün ve benzeri güvensizlik vakaları ile karşılaşıyoruz. Bu sizin hedef kitlenizde de güven sıkıntısına neden oluyor mu? Bunun üstesinden nasıl geliyorsunuz?


Evet maalesef bu tarz şikayetler hakkında müşterilerimizden bize sıkça sorular geliyor. Çünkü e-ticaret sistemi ülkemizde henüz yeni oturan bir alışveriş modelidir. Tabii ki piyasada çok sayıda sahte e-ticaret sitesinin de olması buna neden oluyor fakat güvensizliğe neden olan en büyük sorun kredi kartı numarası giren müşterinin kart bilgilerinin çalınmasına yönelik duyduğu endişedir. Ama bizim online alışveriş sistemimizde her türlü güvenlik tedbiri Global Sign sistemiyle sağlanmaktadır. Bir diğer e- ticaret sıkıntısı ise stokta olmayan ürünlerin satışı yapılarak nihai tüketicinin mağdur edilmesi. Bizde bu sıkıntıların hiçbiri yaşanmıyor.



İstanbul’da gün içinde teslimata dair böyle bir sistemimiz yeni başladı. Önümüzdeki dönemlerde de hızlıca diğer şehirlerimiz için de aynı uygulamayı hayata geçireceğiz.



Saatin lideri ezber bozuyor
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder