"Kendi hakimlerini getirecekler"

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, iktidarın 16 saatlik mücadelenin ardından parlamentoda kaba kuvvet kullanarak Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu (HSYK) Yasası’nı değiştirdiğini, kendi hakimlerini getireceklerini öne sürerek, ”Buradan bütün yargıçlara sesleniyorum, ‘vicdanınıza göre karar vermezseniz, bu ülkede yatacak yeriniz yok sizin. Hırsızları koruyacaksanız, sizin hakimliğiniz söz konusu olmaz” dedi.


TEM otoyolu Kandıra gişelerinde vatandaşlar tarafından karşılanan Kılıçdaroğlu, seçim otobüsünden partilileri selamlayarak, Şehit Recep Topaloğlu Spor Salonu’na geldi.


Partisinin belediye başkan adaylarının tanıtım toplantısında konuşan Kılıçdaroğlu, Türkiye’nin adım adım soyulduğunu ileri sürerek, seçimlerde bu soyguna, kul hakkı yiyenlere “dur” denilmesi gerektiğini anlattı.


Kılıçdaroğlu, halkın 30 Mart’ta haramilerin saltanatına son vereceğini belirterek, şunları söyledi:


“İnsanların utanma duygusu vardır. Vatandaşlar bunu ar damarı olarak tanımlar. Suçlu olan, yolsuzluk, hırsızlık yapan, kul hakkı yiyen biri olay ortaya çıktığında milletin önüne çıkamaz. Eğer milletin önüne bütün bunlar meydandayken çıkıyorsa, artık onun ar damarı çatlamıştır. Diyor ki ’17 Aralık’ta bize darbe yapıldı’. Şimdi Kocaeli’den o yalancı adama soruyorum, ‘yalancısın sen’ diyorum. Yalancı adama hepinizin huzurunda soruyorum, buradan ayrıca o yalancı adama çağrıda bulunuyorum, beni mahkemeye vermezsen namertsin. Sana açıkca milletin önünde ‘yalancı’ diyorum. Yüreğin varsa, mahkemeye ver, senin yalancı olduğunu mahkeme kararıyla ispat edeceğim. Hırsızlığını, yolsuzluğunu kapatmak istiyor. Sen ne biçim Müslümansın?”


Kılıçdaroğlu, “Ülkemizde Recep Tayyip Erdoğan’ın rüyalarına ayakkabı kutusu giriyor. Şimdi onları parça parça serbest bırakıyorlar. İstediğin kadar serbest bırak, bu milletin vicdanında sen mahkumsun. Yolsuzlukların hamisisin sen, Deniz Feneri davasını biliyorsunuz. Asla mücadeleden yılmayacağız. Bizim mücadelemiz yeni bir ulusal Kurtuluş Savaşı mücadelesidir” dedi.


Kılıçdaroğlu, sanayi kenti Kocaeli’de Türkiye ortalamasının üstünde işsiz olduğunu öne sürerek, belediyelerin istihdam yaratmadığını savundu.


“Bütün yurttaşlarımdan beklentim var”


Hiçbir zaman kaba kuvvete teslim olmadıklarını anlatan Kılıçdaroğlu, düşüncelerinin ve dünya görüşlerinin belli olduğunu aktardı.


Kılıçdaroğlu, diğer partilere oy veren hiçbir yurttaşı ötekileştirmediğini dile getirerek, herkesi partisinin çatısı altında toplanmaya çağırdı.


“Silivri toplama kampına” gittiğini ifade eden Kılıçdaroğlu, çıkışta bu mahkemelerin adil olmadığını belirttiğini söyledi.


Kılıçdaroğlu, masum insanların cezaevinde yattığını söylediğini anımsatarak, “Daha ben Ankara’ya gelmeden fezlekem Meclise geldi. Milyon dolarları götürdüler, kul hakkı yediler, fezlekeler hazırlandı, bir türlü Meclise gelmiyor. Buradan Adalet ve Kalkınma Partisine oy veren değerli yurttaşlarıma sesleniyorum, eğer kul hakkı yemek günahsa o zaman siz hesabını sorun. Nasıl soracaksınız? Ayın 30′unda sandığa gideceksiniz, temiz siyasete oy vereceksiniz” diye konuştu.



"Kendi hakimlerini getirecekler"
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder