İş dünyasının patronlarına milli görev

Ali Babacan’ın da katıldığı G-20′nin iş dünyası ayağı olan B20 Türkiye Başlangıç Toplantısı’nda 5 büyük patrona görev verildi.


TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu’nun açıklamasına göre; Türk iş dünyası görev gücü çalışmalarında grup başkanlıklarını, Türkiye’nin 5 büyük iş adamı yürütecek.


Hangi iş adamımızın hangi grup başkanlığını yürüteceği de belirlendi.


Murat Ülker

Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, Yolsuzlukla Mücadele grubunun başkanlığını yapacak.


Ali Koç

Koç Holding Yönetim Kurulu üyesi Ali Koç, Türkiye döneminde İstihdam grubunun başkanlığını üstlendi.


Güler Sabancı

B20 Ticaret grubunun başkanlığını Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı yürütecek.


Hüsnü Özyeğin

FİBA Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Özyeğin, Büyümenin Finansmanı grubunun başkanı oldu.


Ferit Şahenk

Altyapı ve Yatırımlar başkanlığına ise Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk getirildi.


B-20 Grup Başkanlarını Hisarcıklıoğlu tanıttı


Haber Kaynağı: Rahatsız


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder