Müezzinoğlu: “Ben çeşme suyu tüketmiyorum”

NTV’de canlı yayına katılan Müezzinoğlu şunları söyledi:


İzmir’deki bağırsak enfeksiyonları Ankara’ya göre son 15 günde daha yüksek. Mevsimlere bağlı olarak son 15 gündür üst solunum enfeksiyonlarında olağan bir artış var.


BEN ÇEŞME SUYU TÜKETMİYORUM”


Bağırsak enfeksiyonlarında Türkiye genelinde çok hafif bir artış var. İçme suyunu genelde daha önce de Gökçek ‘suyu içebilirsiniz’ diyordu. Ama bu sürede kokusu, rengi dışında Ankara suyunda sorun olmadığını rahatlıkla söyleyebiliyorum. Ne yazık ki ben çeşme suyu tüketmiyorum. Damacana suyu tüketiyorum.


CHP'den Gökçek'e hodri meydanCHP’den Gökçek’e hodri meydan


Haber Kaynağı: Sözcü


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder