KOBİ`ler ve esnaf hepsiburada.com desteğiyle e-ticaret sektörüne giriyor


İstanbul, 18 Şubat (DHA) – Türkiye’nin önder e-tecim platformu hepsiburada.com, 18 Şubat’ta meydana getirilen İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu konferansı kapsamında Gaziantepli kobiler, esnaflar ve girişimcilerle bir araya geldi. Konferansta bir konuşma icra eden Hepsiburada.com Pazaryeri Satış Geliştirme Müdürü Mehmet Ekerbiçer, hepsiburada.com’da "Pazaryeri Platformu" ile büyük-ufak tüm şirketlere e-tecim yapma fırsatı sunduklarını belirtti. Mehmet Ekerbiçer ek olarak e-tecim sektörünün sunmuş olduğu yeni nesil iş fırsatlarını katılımcılarla paylaştı.


Pazarlama dünyasının gündemini Anadolu’daki iş insanlarıyla buluşturan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu etkinliğine destek veren hepsiburada.com, Gaziantep’te “Trendler, inovasyon ve teknolojiyle Gaziantep yarına hazırlanıyor” temasıyla meydana getirilen konferansta yer aldı.


İş yaşamına yön veren yeniliklerin konuşulmuş olduğu konferansta hepsiburada.com, e-tecim sektörünün sunmuş olduğu yeni iş fırsatlarını katılımcılarla paylaştı. Konferansta bir konuşma icra eden Hepsiburada.com Pazaryeri Satış Geliştirme Müdürü Mehmet Ekerbiçer, e-tecim sektörü hakkında güncel bilgiler verirken, katılımcıları dünyada ve Türkiye’de yükselen bu yeni nesil iş alanına dahil olmaya çağrı etti.


E-tecim sektöründeki yeni fırsatlar


Hepsiburada.com’un 8 milyon üye ve 1 milyon ürün çeşidi ile Türkiye`nin en büyük AVM`si bulunduğunu vurgulayan Mehmet Ekerbiçer, e-tecim sektörünü büyütmek istediklerini bunun için de Pazaryeri Platformu`nu devreye aldıklarını söylemiş oldu. Mehmet Ekerbiçer sözlerine şu şekilde devam etti:


“Pazaryeri platformuyla tecim icra eden büyük-ufak tüm şirketlerin, e-tecim yaşamına girmesine destek oluyoruz. Girişimcilik ekosisteminin büyütecek mühim bir kanal açıyoruz. Pazaryeri platformumuza dahil olan iş ortaklarımızdan aylık dükkân kirası istemiyoruz. Kısaca, iş ortaklarımız ürün satmadan hiçbir ücret ödemiyor. Aylık ziyaret sayısı 40 milyon olan hepsiburada.com’da ürünlerini tüm Türkiye’ye sergileme fırsatına haiz oluyorlar. Üstelik kendilerine hepsiburada.com’un teknoloji ve pazarlama desteğini de veriyoruz. O nedenle işine yeni nesil bir boyut kazandırmak isteyen tüm kobilere, esnaflara ve girişimcilere ‘Gelin, işinizi hepsiburada.com’da beraber büyütelim’, diyoruz.”


En fazlaca satan ürünler


Türkiye’deki online perakende sektörünün 2007 yılından beri geleneksel perakende sektörüne kıyasla 7 kat daha hızla büyüdüğünü, web üstünden alışveriş yapanların oranının hızla arttığını belirten Mehmet Ekerbiçer şunları söylemiş oldu:


“E-tecim en popüler iş kollarından biri haline geldi. Meydana getirilen araştırmalar bilhassa avantajlı fiyatlar, vakit tasarrufu, ürün ve fiyat karşılaştırma olanağı benzer biçimde nedenlerle tüketicilerin online alışverişe yöneldiğini gösteriyor. 7 24 alışveriş imkanı, geniş ürün yelpazesi ile beraber sürekli meydana getirilen indirim ve kampanyalar müşterileri online alışveriş sitelerine çekiyor.”


Online alışveriş alışkanlıklarıyla ilgili de bilgiler veren Mehmet Ekerbiçer, en oldukça cep telefonu, bilgisayar, tüketici elektroniği, hazır giyim, ayakkabı ve aksesuar ürünlerinin satıldığını söylemiş oldu.


Pazartesi sendromu satışları artırıyor


Hepsiburada.com Pazaryeri Satış Geliştirme Müdürü Mehmet Ekerbiçer, Simon Kucher & Partner ve DORinsight şirketlerinin araştırmasına gore online alışveriş trafiğinin pazartesi günleri yükseldiğini, trafiğin cuma gününe doğru azaldığını belirtti.


Bu durumu "Pazartesi sendromu” ile bağdaştırmanın mümkün bulunduğunu söyleyerek başka bilgiler de paylaştı:


“Ofis çalışanı beyaz yakalılar pazartesi sendromunu aşabilmek için e-tecim sitelerinde vitrinlere bakıyorlar. Bu davranış mühim oranda satışa dönüşüyor. Saat olarak da çoğu zaman öğle yemeği sonrası 14.00 – 16.00 arası tercih ediliyor.”


Erkekler e-alışverişte önde


Mehmet Ekerbiçer’in verdiği bilgilere nazaran, online alışverişte adam kullanıcılar daha ağır basıyor. E-tecim tüketicisinin yüzde 41’i hanım, yüzde 59’u ise adam. Y kuşağı online alışverişi seviyor. Hepsiburada.com’un verilerine gore 18-24 yaş arası yüzde 36, 25 – 34 yaş arası yüzde 35, 35-50 yaş arası ise yüzde 29 oranında bir tüketici kitlesi bulunuyor.


Hepsiburada.com, e-tecim sektörünü Anadolu’ya doğru yaygınlaştırmak için kobilerle, esnaflarla ve girişimcilerle bir araya gelmeye devam edecek.


(lı)
DHA


Haber Kaynağı: Sözcü



KOBİ`ler ve esnaf hepsiburada.com desteğiyle e-ticaret sektörüne giriyor
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder