Mizu.com ilk fizyolojik mağazasını İstanbul’da açtı
Çiçeksepeti‘nin moda, aksesuar ve kozmetik dikeyindeki e-tecim markası Mizu.com, geçtiğimiz yıldan itibaren omni-channel perakende alanında hızlanmaya başladı. Viaport AVM’de ilk fizyolojik mağazasını açan Mizu.com yıl içinde offline mağaza sayısını arttırmayı planlıyor.
Kısa sürede Markafoni’de örneğini gördüğümüz benzer biçimde, e-tecim mağazalarının offline’a açılımı 2016’da da hızlanarak devam edecek benzer biçimde görünüyor. Mizu.com’un bu mevzuya yaklaşımını Mizu Genel Müdürü Fırat Orhan ile konuştuk:
Mizu.com üstünden geçekleşen satış/gelir benzer biçimde güncel istatistikleri paylaşabilir misiniz? Mizu.com’da en fazlaca ilgi gören kategoriler hangileri?
Mizu.com’u yalnız bir online satış sitesi olarak değil, modayı takip eden, biçim sahibi ziyaretçilerimizle etken iletişimde kalmayı hedeflediğimiz bir portal olarak görüyoruz. Devamlı güncellenen Mizu Mag ve Mizu Blog ile ziyaretçilerimizle oldukça yakın bir ilişki kuruyoruz. Her geçen gün hem yeni satın alan sayımız artıyor, hem de tekrardan ziyaret edilme oranımız yükseliyor. Çıkış noktamız olan kozmetik/parfüm kategorimizde iddiamız devam ederken, fazlaca ehemmiyet verdiğimiz moda grubunda hanım giyim, ayakkabı ve aksesuar grubu oldukça ilgi görüyor. Bilhassa kendi tasarımcılarımızın yarattığı Mizu markalı moda ürünlerimiz, kalitesi ve stiliyle, hanım ve adam tüm müşterilerimiz tarafınca her geçen gün daha çok beğeniliyor.
Mizu’nun fizyolojik mağaza açmasının temel sebepleri neler?
Müşterilerimizle yalnız online ortamda değil, onlarla iletişimimizin mümkün olduğu tüm kanallarda buluşmak istiyoruz. Bu sebeple Mizu olarak kendimizi omni-channel bir perakendeci olarak konumlandırıyoruz. Bugün omni-channel perakendecilik olarak isimlendirilen model, yakın bir gelecekte tüm markalar için eğer olmazsa olmaz uygulanması ihtiyaç duyulan bir strateji bundan dolayı tüketici alışkanlıkları web ve mobil platformların kullanımının artması ile tekrar geri dönmemek suretiyle değişiyor. Mizu, müşterilerine mutluluk veren, rahat hissettiren, ve onlarla fazlaca yakın bir ilişki oluşturmak isteyen bir marka dolayısıyla online ve offline olarak iletişimi ve deneyimi arttırmak bizim için oldukça mühim.
Açılım için niçin ilk olarak Viaport’u tercih ettiniz?
Viaport bizim ilk mağazamız. Mizu mağazasında yalnız Mizu markalı moda ürünlerimizi satışa sunuyoruz. Türkiye’nin hem AVM olarak hem de marka karması olarak en iyi AVM’lerinden bir tanesi. Oldukça yüksek bir ziyaretçi trafiğine haiz. Burada açtığımız ilk mağazamız bizlere yakın vakit içinde açacağımız öteki mağazalarımız için oldukça ciddi bir tecrübe katıyor.
Bundan sonrasında yeni mağazalar açmaya devam edecek misiniz?
Önümüzdeki dönemde mağaza sayımız artacak. Online ve offline mağazacılığın birlikte büyümesi hem yazışma ve alışveriş deneyimini arttırıyor hem de sinerji arttıran uygulamalara fırsat veriyor. Mizu olarak bu mevzuda müşterilerimize eşi olmayan bir alışveriş deneyimi sunacak ve sektöre yenilik getirecek uygulamalarımız var.
Mizu için önümüzdeki bir yılda hedefleriniz neler?
Hem satın alan sayımızı hem de satın alan kıvanç seviyemizi arttıracağız. Mizu bir moda markası olarak, değişik bir yoldam ve tarza haiz. Mizu.com ve Mizu mağazalarında, bu çizgiyi benimseyecek fazlaca daha çok kişiyle tanışmayı ve onlarla güçlü bir bağ oluşturmayı hedefliyoruz.
Kaynak: Webrazzi
Haberin Devamı
Mizu.com ilk fiziksel mağazasını İstanbul’da açtı
0 yorum:
Yorum Gönder