Renault’da Megane ‘baharı’

Renault’un C segmenti aracı Megane, yeni tasarımı, üst segment teknolojileri, iki benzinli dört dizel motor seçeneği ve Renault Sport’un geliştirdiği sürüş özellikleriyle tekrardan dünyaya geldi. Yeni Megane nisan ayında Türkiye’de olacak.


Lizbon / PORTEKİZ


Yeni Megane, otomobilin denetim merkezi görevini gören R-Link2 yardımıyla web bağlantı teknolojisini, 8.7-inçlik portre ekranı ile sunuyor. Orta konsoldaki Multi-Sense tuşu sürüş fonksiyonlara erişilmesini mümkün kılıyor. Sistem beş değişik sürüş modu sağlıyor: Neutral, Sport, Comfort, Perso ve Eco. GT versiyonunda Eco modunun yerini ‘R.S. Drive’ modu alıyor. Ek olarak renkli Head Up Display de dahil olmak suretiyle bir takım sürüş yardımcısı sistem sunuyor.


RENAULT SPORT’UN KATKILARIYLA


GT versiyonundaki 4Control sistemi yeni Megane’ın segmentinde dünyada ilk kez kullanılıyor. Bu sistem Renault Sport eseri bir süspansiyonla bir araya getiriliyor. 4CONTROL yardımıyla manevra kabiliyetini çoğaltmak için aracın arka tekerlekleri ön tekerleklerin tersi istikametine dönüyor. Söz mevzusu geçiş işlemi Sport modunda 80 km/s altında öteki modlarda ise 60 km/s altında meydana geliyor.


SINIFININ EN İYİ DİZEL MOTORU


Türkiye’de Megane; Joy, Touch, Icon ve GT-Line olmak suretiyle 4 ekipman seviyesi ve 2 benzinli (1.2 Tce 130bg / 1.6 16V 115bg), 4 dizel motor seçeneği (1.5dCi 90 bg / 1.5dCi 110bg EDC / 1.5 110bg EDC / 1.6dCi 130bg) olmak suretiyle 6 değişik motor ile pazara sunuluyor. 1.2 Tce 130bg EDC ve  1.6 dCi 165bg EDC versiyonları ise 2016 yılının ikinci yarısında ürün gamına ekleniyor olacak. GT versiyonu ise 1.6TCe 205bg ve 1.6dCi 165 bg seçenekleri ile hususi sipariş ile satışa sunulacak. Energy dCi 110bg 3,3l/100km ve 86g/km CO2 değerleri ile sınıfının en iyisi. Yeni Megane, Megane GT ve Megane GT-Line Avrupa’da Ocak 2016’da, Türkiye’de Nisan 2016’dan itibaren satışa sunulacak.


RAKİPLERİNİN ÖNÜNE GEÇECEK


Beraber kontrol sürüşü yaptığımız Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, “C segmenti Türkiye’de binek otomobil pazarından yüzde 52,5 hisse alıyor. Hatchback segmentten yüzde 23 hisse alıyor. C Hatchback tek başına ise binek otomobil pazarında yüzde 12 paya haiz. Türkiye’de yüksek bir paya haiz olmamasına karşın markaların prestijli ve mühim modelleri bu segmentte içeriyor. Megane Türkiye’de her türlü beklenti ve ihtiyaca hitap edecek geniş bir ürün gamı ile içeriyor. Megane dinamik, zarif tasarımı ve üst segmentten almış olduğu teknolojileri ile rakipleri arasından öne geçmeye hazırlanıyor. Fiyatını ise satışa sunacağımız nisanda açıklayacağız” dedi.


Yeni Megane GT-Line’da, sportif bir ön tampon bulunuyor. Alttaki hava giriş kanalı daha geniş ve her iki yanında menfezler içeriyor. Megane GT Line’ın yan kanatlarında ve arka kısmında hususi GT line logosu içeriyor. GT Line standart 17 inç Dark metal alüminyum alaşımlı jantlara haiz, 18 inç alüminyum alaşımlı jantlar opsiyonel olarak seçilebiliyor. Yan aynalar, difüzör ve öndeki yan hava kanalları da Dark metalden. Yeni Megane GT-Line’ın kabini ise şık ve sportif. Kişiyi sarmalayan koltuklar ilave yan destek sağlıyor ve başlıklar, mavi üst dikiş ve spor logoları ile sunuluyor. Ön panelde ise Yeni Megane ile aynı TFT ekran içeriyor. Hususi direksiyon simidi ve ön çamurluklarda bulunan GT-Line logosu ön açık oturum döşemesinde de göz çarpıyor.


 


 


 


Haber Kaynağı: Sözcü



Renault’da Megane ‘baharı’
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder