Sayime BAŞÇI / İSTANBUL
Yabancı turistlerin Türkiye’deki mühim alışveriş durağı haline gelen İstinyePark, komşularla değişen ilişkilerden sonrasında, internasyonal alanda strateji değişikliğine gidiyor.
Bilhassa lüks segmentteki markaları ile alışveriş turizminde öne çıkan ve bu alandaki satışlarının yüzde 40’ını yabancılara icra eden İstinyePark, Çin ve Ortadoğu’lu müşterileri için 2 milyon dolarlık reklam ve pazarlama kampanyasına hazırlanıyor.
ÇİNLİLER İKİYE KATLANDI
Yeni dönem stratejilerini dün İstanbul’da düzenlenen basın toplantısı ile açıklayan İstinyePark Genel Müdürü Uğur Berk, İstinyePark’ı 2016’da İstanbul’un simgesi haline getireceklerini dile getirdi. Ilkin ruble sonrasında da tayyare krizi sebebi ile Rus gezgin sayısında son 2 senedir düşüş kaydedildiğini ve İran’da da bir küçülme beklediklerini özetleyen Berk, “Sadece Ortadoğu ülkelerinden gelen turistlere meydana getirilen satışlar oldukça iyi gidiyor. Geçen yıl yalnız Çinli turistlerin yapmış olduğu satışlar yüzde 200 arttı. Bu yıl internasyonal alanda 2 milyon dolarlık bir bütçe ile hedef ülkelerde mühim pazarlama emekleri yapmayı hedefliyoruz. 2016 senesinde toplam satışlarımızın yüzde 20’sini yabancılara yapmak istiyoruz” dedi.
Haber Kaynağı: Sözcü
Lüks alışverişe 2 milyon dolarlık davet yapacak
0 yorum:
Yorum Gönder