Zor aylara girdim artık

Hamileliğinde son aylara giren Ece Erken Uçar, sosyal medya hesabından hamileliğiyle ilgili dertleşmiş. Sevenlerine teşekkür eden Ece Erken Uçar “ zor aylara girdim” notuyla paylaştığı iletisinde bakın neler yazmış:


Günaydın her fotoğrafımın altına dualarını, güzel dileklerini eksik etmeyen kalbi güzel, kendi güzel takipçilerim(arada tabii ki çıkıyor 2-3 enteresan tip)size dualarınıza ne kadar teşekkür etsem az biliyorum, çok içimden geldi ALLAH RAZI OLSUN, gerçekten tanımadan sevmek diye bir şey varmış, sizi seviyorum. Allah bebek bekleyen herkesin yardımcısı olsun, isteyen herkese versin zor aylara girdim artık.


Haber Kaynağı: Sözcü


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder