Sandviç zinciri Subway, 15 yılın ardından ilk defa logosunu yeniledi. Yenilenen logoda markanın “S” ve “Y” harfleri üzerindeki tanınan ok işaretleri korunmuş fakat görsel biraz daha sadeleştirilmiş ve harfleri çevreleyen kalın çizgi kaldırılmış. Yeşil ve sarı ok işaretlerini içeren yeni bir sembol de yeni logonun yanında tasarlandı.
Yenilenen logo ilk kez, Rio 2016 Olimpiyatları’nın açılış töreninde yayınlanan iki reklam spotunda gösterildi. Resmi açıklamaya göre yeni logo ve sembol önümüzdeki yıl tüm Subway satış yerlerinde boy gösterecek.
Tasarımda yer alanlar hakkındaki soruya Subway sözcüsü, “çeşitli tasarım partnerleriyle çalışan kreatif bir ekibin yönettiği görevler arası proje” olduğu yanıtını verdi.
Aşağıda Olimpiyatlar’da yayınlanan reklam filmlerini görebilirsiniz.
Kaynak: Campaign Türkiye
Haberin Devamı
Subway, 15 yıl sonra yeni bir logoyla
0 yorum:
Yorum Gönder