Samsung, bu sefer de Cheil Hong Kong ajansıyla çalışarak yayınladığı sosyal sorumluluk kampanyasıyla gözleri görmeyen insanlara yepyeni manzaralar sunuyor.
İnsanların çektiği çeşitli fotoğrafları Instagram’da #BeTheirEyes hashtag’iyle paylaşmasını isteyen marka, sonra bu görselleri Braille alfabesine çevirerek çeşitli mecralardan yayınlıyor. Görme engelli insanlar da bu verilere açık havada dokunup, televizyonda veya radyoda dinleyebiliyorlar. İmkanı olan insanların diğerlerine fırsat eşitliği tanımasına izin veren Samsung oldukça dokunaklı ve dikkat çekici bir kampanyaya imza atıyor.
Künye:
Reklamveren Samsung
Reklam Ajansı Cheil Hong Kong
ECD Paul Chan
Metin Yazarları Paul Cahn, Lili Jiang
Art Direktörler Ivan Au, Toby Hong
Müşteri Hizmetleri Vincent Siu, Michael Chan, Metthew Lee, Catrina Lam
Kaynak: Campaign Türkiye
Haberin Devamı
Görmeyenlerin gözü olun
0 yorum:
Yorum Gönder