Twitter’ın mobil kampanyaları yolda

Dijital Pazarlama sektöründe faaliyet gösteren Criteo, uygulama içi ölçümleme çözümleri sunan AD-X Tracking sistemi kapsamında Twitter ile işbirliğine gittiğini duyurdu.

Mobil uygulama kampanyaları için özel ölçümleme çözümlerinin geliştirileceği Criteo – Twitter işbirliği çerçevesinde markalar artık mobil uygulama kullanımı ve etkileşimleri ile ilgili dakika dakika veri elde edebilmek için tıklama, yükleme ve uygulama içi etkinlikleri izleyebilecek.

Proje çerçevesinde markalar, mobil uygulamalarının ve web sitelerinin başarılarını gözlemleyip raporlayabilecek. Söz konusu yeni sistem ile markalar kampanyalarının sonuçlarını analiz etmek için dünyanın dört bir yanındaki reklam kaynaklarından içgörü de sağlayabilecek.

‘İşbirliği büyük fırsat’

AD-X Tracking ve Twitter işbirliği ile geliştirilecek olan ölçümleme çözümleri konusunda açıklama yapan Criteo Ad-X Tracking Yöneticisi David Philippson şu ifadeleri kullandı:

“Sadece dört yıl içerisinde birkaç düzine mobil reklam ağı ölçümlemelerinden 450’den fazla reklam ve sosyal medya ağı, Sayısal İşaret İşlemeleri, exchange ve doğrudan reklamverenleri destekleme kapasitesine ulaşan AD-X Tracking olarak bu iş birliğini müşterilerimize sunabileceğimiz büyük bir fırsat olarak görüyoruz” dedi.


http://ift.tt/VEZLg1


Haber Kaynağı: Sözcü


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 yorum:

Yorum Gönder